Mobil Uygulama
Adwords Çalışması
Adwords Google’ın sunmuş olduğu reklamcılık hizmetidir. Google Adwords dünyanın en geniş reklamcılık ağına sahiptir. Bu nedenle dijital pazarlama açısından da büyük bir yere sahiptir. Google Adwords çalışması doğru şekilde yürütülen firmalar dijital platformda kolayca hedef kitlesine ulaşım sağlayabilir ve kısa sürede başarı elde edebilirler. Google Adwords tarafından sağlanan imkanları kullanan firmalar doğru zamanda doğru hedef kitleye kısa süre içinde ulaşabilmektedir. Bu avantajları öğrenerek doğru kullanımı için ilk adımı atmak gerekmektedir. Uzmanlarımız Adwords çalışmalarınızın da doğru şekilde yürütülmesini sağlamaktadırlar. Bu avantajları sıraladığımızda;
· Hedefleme: Adwords avantajlarından en önemlisi olan hedefleme ile reklamlarınızı doğrudan ilgilenen kişilere ulaştırabilmektesiniz. Ayrıca hedef kitle belirlemek için çeşitli değişkenleri birlikte ya da ayrı ayrı kullanma şansınız da bulunur. Zamanlama, cihaz, kelime ve demografik hedefleme seçenekleri ile reklam verilecek hedef kitlesini oldukça özelleştirmek mümkün olur.
· Bütçe Kontrolü: Google Adwords çalışması çok sık tercih edilmektedir. Çünkü Adword’te bütçe kısıtlaması bulunmamaktadır. Günlük ya da aylık bütçe planlamaları ile reklam vermek mümkündür. Böylece çok küçük bütçelere sahip olan web sitesi sahipleri de bu uygulamadan dilediği şekilde yararlanabilmektedir.
· Ölçümleme: Google Adwords’ün en güzel özelliklerinden biri de firma sahiplerine ölçüm yapma şansı tanımasıdır. Bir kullanıcı Google üzerinden vermiş olduğunuz reklam ile siteye giriş yaptığında, o kullanıcının alışveriş ve web gezintisi alışkanlıkları hakkında veri elde edilir. Bu veriler toplanarak matematiksel olarak kullanıcılarınızın web alışkanlıklarını gözler önüne serer. Böylece rasyonel veriler kullanılarak hedef kitlenizin web alışkanlıklarına göre sitenizde güncellemeler gerçekleştirebilirsiniz.
Adwords Nasıl Çalışır?
Google üzerinden arama yapan kullanıcılar organik sonuçlar ve Adwords reklamları ile karşılaşırlar. Arama motoruna yazılan kelimeler ile ilgili hem organik sonuçlar hem de reklamlar sergilenir. Google Adwords reklam görüntülemesini ücretsiz olarak gerçekleştirir. Ücretlendirme tıklama başına alınır. Yani siteniz Adwords aracılığı ile açıldığı zaman reklam ücreti ödemesi yaparsınız. Adwords çalışması diğer reklamlara göre farklıdır. Tıklama Başı Maliyet (CPC) her anahtar kelime için farklılık gösterir. Aynı anahtar kelime için reklam verilmesini isteyen web siteleri açık artırmaya girerler. CPC teklifinizi girdikten sonra Google tarafından Kalite Puanı hesaplanır. Kalite puanı ise farklı değişkenlere göre belirlenir. Kalite puanı değişkenleri;
· Kelime Skoru (1-10 Likert Scale)
· Reklamın CTR Oranı (Tıklama: Conversion/Click Throught Rate)
· Açılış Sayfasının Kalitesi
· Reklam Alaka Düzeyi
Bu değişkenlere göre sitenin kalite skoru belirlenir. Ardından Adwords için ödeyeceğiniz ücret Google tarafından belirlenir ve reklamınız yayınlanır. Firmamız MARKA TEMA uzman ekibi ile Adwords reklamlarında doğru anahtar kelimeleri bulmanızı, reklamınızı en üst sıralara taşımak için Kelite Puanı artışını da sağlamaya yardımcı olur. Böylece hedef kitlenize daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz ve firmanızın başarı sağlaması için ihtiyacınız olan maksimum dijital etkileşime de ulaşmış olursunuz.
Mobil Uygulama İÇİN HEMEN TEKLİF AL
DİĞER HİZMETLERİMİZ