Sosyal Medya Yönetimi
Her gün milyonlarca kişi sosyal medya hesapları üzerinde aktif olarak zaman geçirmektedir. Bu da firmaların hedef kitlesine ulaşması için sosyal medyayı mükemmel bir alan yapmaktadır. Sosyal medya planlaması iyi şekilde yapılan firmalar daha çok etkileşim yakalama fırsatına sahip olmaktadır. Firmalar hedef kitleler ile iletişim kurmak için 7/24 aktif kullanılan bir sosyal medya hesabına sahip olmak durumundadır. Kullanıcılar web sitesi ya da ürünler hakkında bilgi sahibi olmak için öncelikli olarak sosyal medya platformlarını takip etmektedir. Bu nedenle sosyal medya yönetimi doğru şekilde yürütüldüğünde, firmalar dikkat çekerek daha çok internet kullanıcısına ulaşabilmektedir. Ancak sosyal medyayı aktif ve doğru şekilde kullanmak için sosyal medya uzmanlarının yönlendirmesine ihtiyaç duyulmaktadır. Bu noktada firmamız devreye girerek ihtiyaçlarınıza en uygun sosyal medya yönetimini size sunmaktadır.
Sosyal medya yönetimi yapılırken dikkat edilmesi gereken konular bulunmaktadır. Sosyal medya uzmanları da bu noktada hizmet vererek doğru bir planlama yapılmasını sağlamaktadır. Çeşitli bileşenleri bir araya getirerek aktif ve kullanışlı sosyal medya hesaplarına sahip olmak ise sanıldığından daha zordur. Aktif bir sosyal medya hesabına sahip olmak için uzmanlarımız tarafından gerçekleştirilen bir planlama sağlanmalıdır. Bu sayede hedef kitleye ulaşmak kolaylaşırken daha kısa sürede etkili bir başarı sağlanabilmektedir.
Sosyal Medya Planlaması
Sosyal medya yönetimi planlaması yapılırken çeşitli bileşenleri bir arada bulundurmak önem arz eder. Bu bileşenleri detaylıca inceleyerek dikkat edilmesi gerekenleri görebiliriz. Uzmanlarımız bu bileşenlere uygun biçimde sosyal medya hesaplarınızın planlamasını gerçekleştirerek yüksek başarı elde etmektedir. Önemli bileşenleri şöyle sıralayabiliriz:
· Brief Çözümleme: En önemli noktalardan biri firmanız ile ilgili çözümlemeler yapmaktır. Hedef kitleniz, marka oluşumunuz markanızın kariyer hedefi, dijital hedefleriniz, rakipleriniz gibi firmanız ile ilgili önemli bilgiler doğru şekilde analiz edilmelidir. Bu analiz doğrultusunda planlamanız ile ilgili yöntemler hazırlanmaktadır.
· Marka ve Rakip Analizi: Sosyal medya üzerinde yalnızca sizin değil rakiplerinizin davranışları da önem kazanmaktadır. Rakipleriniz ile aranızdaki farklar ve benzerlikler, eksik ve fazla yönleriniz dikkatlice analiz edilir. Ardından eksik noktalar belirli stratejiler ile tamamlanır. Böylece sosyal medya üzerinden farklı yönlerinizi ön plana çıkarma fırsatı bulmuş olursunuz.
· Dijital Strateji Planı Hazırlama: Sosyal medya uzmanımız yukarıdaki iki aşamayı tamamladıktan sonra sosyal medya yönetimi hakkında size bilgi verir. Bu aşamada hangi kanalların ana kanalınız olacağı belirlenir. Haftalık ya da günlük paylaşım sayınız belirlenir. Kampanya dönemlerindeki aktivasyonunuz ve kullanacağınız hashtagler planlanır. İçeriklerinizin dili kararlaştırılır. Böylece sistematik bir planlama sağlanmış olur.
Sosyal Medya Yönetim Stratejileri
Sosyal medya planlaması aşamasında önemli olan konular kararlaştırıldıktan sonra, sosyal medya yönetimi konusunda çalışmalar sağlanır. Planlamanın ardından düzenli olarak önem gösterilmesi gereken konular da şu şekildedir:
· İçerik Yönetimi: Hazırlanan içeriklerin markanın hedef kitlesine ve amacına uygun olmasına dikkat edilir. Kısa, net ve anlaşılır içerik metinleri oluşturulur. Paylaşılan içeriklerin hedef kitleyi harekete geçirmesi amaçlanır. Bu amaç doğrultusunda içerik planlaması gerçekleştirilir.
Sosyal Medya Yönetimi İÇİN HEMEN TEKLİF AL
DİĞER HİZMETLERİMİZ